Katalog 16

Chcesz poczuć się wyjątkowo i wyglądać olśniewająco? Już dziś zafunduj sobie odrobinę luksusu. Seksowny a zarazem elegancki. Świetnie sprawdzi się na randce i przy świątecznym stole. Ten makijaż jest właśnie dla Ciebie!

Modelką została Katarzyna Kaczmarek, Konsultantka z Mosiny

 Przed                                             Po

 

 

 

 

 

 

 

Twarz

1. Zastosowałam ochronny krem na dzień na zimę SPF 15, (3992 5). Przywraca on cerze witalność i promienny wygląd, a dzięki filtrowi chroni ją przed promieniami słonecznymi. Krem nakładaj zawsze przed zastosowaniem podkładu. Dzięki temu nawilżysz skórę, zabezpieczysz ją przed czynnikami zewnętrznymi, a także łatwiej będzie ci aplikować fluid. Najlepiej wklep go opuszkami palców.

 2. Skórę pokryłam podkładem do twarzy LUXE, w odcieniu Nude Botice (0188 3). Jego nawilżająca i rozświetlająca formuła sprawia, że uzyskuje się efekt nieskazitelnej, a jednocześnie lekkiej cery. Dodatkową zaletą produktu jest to, że nie zatyka porów.

 

 

 

 

 

3. Okolice pod oczami rozświetliłam korektorem w pędzelku w odcieniu Light (2442 2).

 4. Skórę zmatowiłam za pomocą pudru prasowanego „Idealna cera”, odcień Light Medium (4063 4).

 5. Na kości policzkowe nałożyłam perełki rozświetlające, (3325 8). Są one niezastąpione, jeśli chcesz ożywić twarz i nadać jej świeżości.

 

 

 

 

 

 

Oczy

 1. Niewątpliwym atutem Kasi są jej niezwykle piękne, duże oczy. Nie mogłam się oprzeć, aby ich nie podkreślić. Wybrałam cienie do powiek LUXE w odcieniach jasnego bladego i brudnego różu, bakłażana, brązu i szarości, Glamorous Roses (4426 3).

 

 

 

 

 

Nie ukrywam, że seria LUXE mnie zachwyciła. Jakość naprawdę luksusowa:) Cienie mają świetnie dobrane odcienie. Są trwałe i mocno nasycone pigmentami, dzięki czemu można osiągnąć głęboki kolor. Ich niewielka ilość pozwoli ci stworzyć dzienne makijaże, a dokładając kolejne warstwy, uzyskasz mocniejszy, wieczorowy efekt. Gorąco polecam!

 2. Brwi wyrównałam i podkreśliłam za pomocą kredki do brwi ze szczoteczką, Blonde (3693 9).

 3. Wewnętrzny kącik oka rozświetliłam jasnym bladym, delikatnie połyskującym różem.

 4. Na środkową ruchomą część powieki górnej zastosowałam matowy brudny róż.

 5. Zewnętrzny kącik powieki górnej pokryłam cieniem w odcieniu bakłażana. Kosmetyk roztarłam za zewnątrz i ku górze.

 6. Na górnej powiece, płynnym eyelinerem LUXE w kolorze szarografitowym, Grey Strut (4448 7), narysowałam kreskę. Linia jest najcieńsza w wewnętrznym kąciku i pogrubia się w kierunku zewnętrznego. Kosmetyk posiada bardzo wygodny aplikator, który umożliwia i ułatwia wykonanie bardzo precyzyjnej linii.

 

 

 

 

 

7. Dolną powiekę pokryłam szarym, połyskującym cieniem.

 8. Środkowy i zewnętrzny obszar wzdłuż nasady dolnych rzęs zaakcentowałam brązem.

 9. Na brzegu powieki dolnej, diamentową konturówka do oczu w brązowym odcieniu, Brown Glow (4261 4), narysowałam kreskę. Nadała ona spojrzeniu tajemniczości.

 

 

 

 

 

10. Zastosowałam brązowy tusz do rzęs LUXE, Brown (3328 2). Dzięki klasycznej szczoteczce podkreśla on rzęsy od nasady aż po końce, a także nie tworzy grudek.

 

 

 

 

 

 

Usta

Do ust wybrałam szminkę LUXE w naturalnym, cielistym odcieniu, Nude Slip (0802 9). Pokochałam ten produkt i jego kolor natychmiast, kiedy go tylko wypróbowałam…Pomadka ma niezwykle luksusową formułę, zawiera jedwab i kompleks optycznie powiększający. Usta po jej zastosowaniu są miękkie i doskonale nawilżone. Nasycony, kremowy kolor nadaje wargom pełny, zmysłowy kształt. Naprawdę musisz ją mieć!

 

 

 

 

 

 

Paznokcie 

Lakier z brokatem „Iskrzące kolory”, Gold Flecked (4442 0)

 

Włosy

Lakier – mocne utrwalenie (3237 5)

Dodatki

  1. Bransoletka Spectacular (3113 8)
  2. Kolczyki Spectacular (3096 5)
  3. Pierścionek Spectacular (3092 4)
  4. Torba Chase (4477 6)

Gotowe! Powodzenia!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Więcej informacji na temat makijażu znajdziesz w mojej najnowszej książce pt. „Sekrety Makijażu”.

Możesz ją zamówić w katalogu Avon, w wyjątkowej cenie 40% taniej! (4457 8).

Aby dowiedzieć się więcej i zobaczyć przykładowe strony z książki, zapraszam do odwiedzenia oficjalnej strony projektu http://www.sekretymakijazu.pl

Gorąco polecam!

 

Kosmetyki użyte do makijażu

  • Krem ochronny na dzień na zimę SPF 15, (3992 5)
  • Podkład do twarzy LUXE, Nude Botice (0188 3)
  • Korektor rozświetlający w pędzelku, Light (2442 2)
  • Puder prasowany „Idealna cera”, Light Medium (4063 4)
  • Rozświetlające perełki do twarzy, (3325 8)
  • Kredka do brwi ze szczoteczką, Blonde (3693 9)
  • Cienie do powiek LUXE, Glamorous Roses (4426 3)
  • Eyeliner LUXE, Grey Strut (4448 7)
  • Diamentowa konturówka do oczu, Brown Glow (4261 4)
  • Tusz do rzęs LUXE, Brown (3328 2)
  • Szminka LUXE, Nude Slip (0802 9).

 

Makijaż: Eryka Sokólska

Fryzury: Daniel Muras/ Atelier Sylwia Kiliś

Stylizacja: Barbara Perkowska

Fotograf: Jacek Grąbczewski

Ten wpis został opublikowany w kategorii Metamorfozy. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

