Katalog 15

Lubisz wyróżniać się z tłumu i kochasz elegancję? Ten makijaż jest dla Ciebie!

Obudź w sobie drapieżną kobietę! W tym sezonie granat na powiekach pojawia się nie tylko w stylizacjach na wieczór.

 

Modelką została Justyna

 Przed                                              Po

 

 

 

 

 

 

 

Twarz

1. Nałożyłam bezbarwny podkład „Magiczne rozświetlenie”(3340 7). Jego formuła wygładza drobne zmarszczki i sprawia, że pory są mniej widoczne.

 2. Zastosowałam podkład rozświetlająco-antystresowy w kolorze Warmest Beige (2457 0). Zapewnia on świetlistą cerę i daje jej ukojenie. Staraj się nakładać podkład przy świetle dziennym. Dzięki temu będziesz dokładnie widziała, czy jest on równomiernie nałożony i czy nie pozostały smugi lub plamy koloru.

           

 

 

 

 

3. Obszar wokół oczu rozświetliłam korektorem w pędzelku w odcieniu Light (2442 2).

4. Skórę zmatowiłam za pomocą pudru prasowanego „Idealna cera”, Light Medium (4063 4). Nakładając puder zwróć szczególną uwagę na strefę T, czyli nos, brodę oraz czoło. W tych miejscach znajduje się najwięcej gruczołów potowych i skóra najszybciej zaczyna się tam błyszczeć.

 

 

 

 

 

5. Kości policzkowe zaakcentowałam perełkami brązującymi, (3027 0). Kosmetyk ten przypomni ci letnią opaleniznę. Pamiętaj, aby po nałożeniu perełek dokładnie rozetrzeć granice koloru.

 

 

 

 

 

 

Oczy

Justyna wyglądała na „grzeczną dziewczynkę”, ale szybko udowodniła, że w głębi niej drzemie drapieżna kobieta, lubiąca eksperymentować ze swoim wyglądem. Postanowiłam podkreślić jej zdecydowany charakter. Postawiłam na zaakcentowanie oczu. Wybrałam poczwórne cienie do powiek Attraction (2613 8), w delikatnie połyskujących odcieniach beżu, złota, khaki i grafitu, którego tym razem nie wykorzystałam.

 

 

 

 

 

1. Na całą powiekę ruchomą i wewnętrzny kącik oka nałożyłam beżowy cień.

 2. Obszar nad zagłębieniem powieki pokryłam złotym odcieniem. Kolor roztarłam w kierunku skroni i ku górze.

 3. Środkowy i zewnętrzny obszar wzdłuż linii dolnych rzęs pokryłam cieniem w kolorze khaki.

 4. Na górnej powiece, diamentową konturówką do oczu w kolorze granatu, Twilight Sparkle (4407 3), narysowałam kreskę. Dzięki połyskującym drobinkom, powieka wygląda jakby była oszroniona. Aby ułatwić sobie rysowanie linii, możesz delikatnie naciągnąć kciukiem zewnętrzną część powieki. Jeśli masz małe oczy, rysowanie linii rozpocznij od ¾ długości powieki.

 

 

 

 

 

5. Do rzęs wybrałam pogrubiający tusz SuperShock MAX w odcieniu Black (3544 4). Jeśli podczas malowania skóra uległa zabrudzeniu, poczekaj chwilę, aż tusz wyschnie i usuń go za pomocą patyczka kosmetycznego.

 

 

 

 

 

 

Usta

  1. Zależało mi na powiększeniu ust Justyny, dlatego wybrałam błyszczyk powiększający o jasnym, świeżym kolorze, Pink Nectar (4754 8). Po jego nałożeniu odczuwa się delikatne mrowienie, które powoduje optyczne powiększenie ust. Jest to jeden z moich ulubionych błyszczyków, polecam 😉

 

 

 

 

 

 

Paznokcie

Szybkoschnący lakier do paznokci, Street Beige (0758 3)

Włosy

Lakier – mocne utrwalenie (3237 5)

Dodatki

  1. Kolczyki Karnelia posrebrzane (42853)
  2. Torba Heka (3079 1)

Dodaj kilka kropel wody prefumowanej City Rush (06429) – to idealny zapach dla kobiety żyjacej w rytmie wielkiego miasta, takiej jak Justyna.

Gotowe! Powodzenia!

 

 

 

 

 

Więcej informacji na temat makijażu znajdziesz w mojej najnowszej książce pt. „Sekrety Makijażu”.

Możesz ją zamówić w katalogu Avon, w wyjątkowej cenie 40% taniej! (4457 8).

Aby dowiedzieć się więcej i zobaczyć przykładowe strony z książki, zapraszam do odwiedzenia oficjalnej strony projektu http://www.sekretymakijazu.pl

Serdecznie Polecam!

Kosmetyki użyte do makijażu

  • Bezbarwny podkład „Magiczne rozświetlenie”, (3340 7)
  • Podkład rozświetlająco-antystresowy, Warmest Beige (2457 0)
  • Korektor rozświetlający w pędzelku, Light (2442 2)
  • Puder prasowany „Idealny cera”, Light Medium (4063 4)
  • Perełki brązujące, (3027 0)
  • Poczwórne cienie do powiek, Attraction (2613 8)
  • Diamentowa konturówka do oczu, Twilight Sparkle (4407 3)
  • Pogrubiający tusz do rzęs, Black (3544 4)
  • Błyszczyk powiększający, Pink Nectar (4754 8).

Makijaż: Eryka Sokólska

Fryzury: Daniel Muras/ Atelier Sylwia Kiliś

Stylizacja: Barbara Perkowska

Fotograf: Jacek Grąbczewski

Ten wpis został opublikowany w kategorii Metamorfozy. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

