Katalog 14

Stwórz uniwersalny, promienny makijaż odpowiedni na każdą okazję. W pracy, na randce czy na imprezie olśnij wszystkich jesiennym wdziękiem.

Nie trać czasu, koniecznie wypróbuj ten makijaż!

Modelką została Magda z Poznania  

 Przed                                              Po

 

 

 

 

 

 

 

 

Twarz

1. Zastosowałam bezbarwny podkład „Magiczne rozświetlenie” (3340 7).

 

 

 

 

 

2. Nałożyłam podkład rozświetlająco-antystresowy w kolorze Almond (2426 5). Kosmetyk ten ma lekką nawilżającą formułę z filtrem SPF 15. Podkład nakładaj kolistymi ruchami, od środka twarzy na zewnątrz.

           

 

 

 

 

3. Okolice pod oczami rozświetliłam korektorem w pędzelku w odcieniu Light (2442 2). Pamiętaj, aby ewentualny nadmiar kosmetyku usunąć za pomocą patyczka kosmetycznego.

4. Użyłam puder prasowany „Idealna cera”, Light Medium (4063 4). Matuje on skórę, przedłuża trwałość kosmetyków, a także zapewnia cerze nieskazitelny, naturalny wygląd pod każdym kątem.

 5. Kości policzkowe musnęłam matowym różem do twarzy, Classic Aura (1586 7). Produkt ten ożywia twarz, a także sprawia, że wygląda ona młodziej. Jeśli po nałożeniu uznasz, że kolor jest zbyt intensywny możesz go złagodzić, rozcierając czystym pędzlem lub pokrywając policzki niewielką ilością pudru.

 

 

 

 

 

 

Oczy

Magda jest naturalnie piękną kobietą, ale w jej twarzy brakowało mi promienności i blasku. Postanowiłam więc wykonać niezobowiązujący, delikatny makijaż oka, a bardziej skoncentrować się na podkreśleniu ust. Wybrałam poczwórne cienie do powiek, Mocha Latte (3984 2) w odcieniach beżu i brązów.

 

 

 

 

 

1. Na całą powiekę górną i dolną nałożyłam matowy, beżowy cień.

2. Zewnętrzny kącik oka, a także opadającą część powieki górnej pokryłam jasnym matowym brązem.

 3. Obszar wzdłuż górnej linii rzęs zaakcentowałam ciemnym matowym brązem. Dzięki temu spojrzenie nabrało głębi.

 4. Aby zaakcentować rzęsy wybrałam ekstremalnie wydłużający tusz do rzęs, Brown/Black (1579 2). Jego szczoteczka składa się z 2 warstw elastycznych i czeszących włosków, które niesamowicie wydłużają rzęsy.

 

 

 

 

 

5. Brwi wyrównałam kredką do brwi ze szczoteczką Blonde (3693 9). Dzięki niej można idealnie wypełnić wszelkie puste przestrzenie między włoskami, a także je przeczesać.

 

Usta

 Wybrałam nową lśniącą szminkę Ultra Colour Rich w odcieniu różu, Berry Glitz (0109 9). Nawilża ona usta i nadaje im głęboki kolor, połyskujący w każdym świetle. Aby przedłużyć trwałość pomadki, przed jej zastosowaniem nałóż na usta cienką warstwę podkładu, a następnie pudru. Dzięki temu zabiegowi ułatwisz sobie również jej aplikację.

 

 

 

 

 

 

Paznokcie

Szybkoschnący lakier do paznokci, Art Orange (1061 1)

 

Włosy

 Lakier – mocne utrwalenie (3237 5)

 

Dodatki

  1. Naszyjnik z zestawu Priti (0243 6)
  2. Torba Selene (4044 4)

Gotowe! Powodzenia!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Więcej informacji na temat makijażu znajdziesz w mojej najnowszej książce pt. „Sekrety Makijażu”.

Możesz ją zamówić w katalogu Avon, w wyjątkowej cenie 40% taniej! (4457 8).

Aby dowiedzieć się więcej i zobaczyć przykładowe strony z książki, zapraszam do odwiedzenia oficjalnej strony projektu http://www.sekretymakijazu.pl

Serdecznie Polecam!

 

Kosmetyki użyte do makijażu

  • Bezbarwny podkład „Magiczne rozświetlenie”, (3340 7)
  • Podkład rozświetlająco-antystresowy, Almond (2426 5)
  • Korektor rozświetlający w pędzelku, Light (2442 2)
  • Puder prasowany „Idealny cera”, Light Medium (4063 4)
  • Róż do twarzy, Classic Aura (1586 7)
  • Poczwórne cienie do powiek, Mocha Latte (3984 2)
  • Kredka do brwi ze szczoteczką, Blonde (3693 9)
  • Ekstremalnie wydłużający tusz do rzęs, Brown/Black (1579 2)
  • Lśniąca szminka Ultra Colour Rich , Berry Glitz (0109 9)

 

Makijaż: Eryka Sokólska

Fryzury: Daniel Muras/ Atelier Sylwia Kiliś

Stylizacja: Barbara Perkowska

Fotograf: Jacek Grąbczewski

 

Ten wpis został opublikowany w kategorii Metamorfozy. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

